Udělejte si lepší ráno

Udělejte si lepší ráno

Udělejte si lepší ráno

2.12.2019  Životní styl No Tags Found

Vstáváte až po tom, co vám nejméně dvakrát zazvonil budík a pak se nese celé ráno ve spěchu? Zkuste si naopak o několik minut přivstat a zařadit co nejvíc věcí, které vám pomohou nastartovat den.
tekoucí sprcha
·         Studená sprcha
Tohle je asi trochu drastická metoda pro většinu lidí, ale věřte, že funguje na jedničku. Základem je, ráno se moc nerozmýšlet a jít rovnou do sprchy. Začněte pěkně zvolna teplou nebo vlažnou vodou a pak postupně teplotu snižujte. S přibývajícími dny tohoto rituálu naopak dobu, po kterou budete stát ve sprše prodlužujte. Ve sprše se snažte trochu hýbat. Hlavu si nenamáčejte. Pak se osušte a opět se trošku rozhýbejte, aby mělo tělo šanci se zahřát samo. Uvidíte, že po ledové sprše vámi naopak „proteče vlna“ tepla. Kromě toho, že vás otužování nastartuje pro nový den lépe než hrnek kávy, má i pozitivní vliv na vaše zdraví.
·         Ranní rozcvička
Nemusíte hned dělat kliky a sklapovačky. Zkuste se rozhýbat poskoky a pak zařadit lehké protažení. Na internetu najdete mnoho videí. Co třeba začít ráno s jógovou sestavou Pozdrav slunci? Celé protažení nemusí být delší než pár minut.
·         Snídaně je základ dne
Nemáte na snídani ráno čas? Udělejte si malou přípravu už večer. Do hrnku si nasypte kávu, do konve připravte vodu, nakrájejte si ovoce. Nezáleží na tom, jestli preferujete slané nebo sladké snídaně, připravte si už den předem, co budete ráno jíst. Pokud víte, že nebudete mít na snídani vůbec čas, udělejte si s sebou smoothie nebo si namažte pečivo oblíbenou pomazánkou. Začít den je také dobré se sklenicí vody s citronem nebo s minerální vodou na lačno. Po celé noci dodáte tělu tekutiny a citron vám v zimních měsících mimo jiné doplní vitamín C, který je velmi prospěšný.
snídaně s borůvkami
·         Nádech, výdech
Zazvonil vám budík a hned sáhnete po telefonu, přečtete e-maily a podíváte se na sociální sítě? Užijte si chvíli, kdy ještě ležíte a zhluboka se nadechněte až do břicha a zase vydechněte. Snažte se myslet jen na svůj dech. To celé zopakujte alespoň desetkrát.

Author Biography: